• Volos+Pentax+146
  • 1
  • Financial Technology
  • financial-life
  • financial-planning-audit-reporting
  • Investment-Finance-Banking
  • Emirates NBD 1
  • services
  • Percentage population living on less than 1 dollar day 2007-2008
  • economics
  • 29
  • Education-Studying-Position

Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (Υ)

Υπεύθυνος μαθήματος: Επίκ. Καθηγητής Νικόλαος Τζερεμές

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το μάθημα της Διοίκηση Ολικής Ποιότητας αποτελείται από διαλέξεις με ιδιαίτερη έμφαση σε εφαρμοσμένα ειδικά θέματα σε θέματα διαδικασιών και ποιοτικού έλεγχου. Το μάθημα έχει ως κεντρικό σκοπό την κατανόηση βασικών εννοιών των διαδικασιών ποιότητας, σχεδιασμού των διαδικασιών αυτών και ελέγχου.

Πιο συγκεκριμένα θα αναλυθούν ειδικά θέματα σχεδιασμού διαδικασιών ποιότητας και σχεδιασμού συστημάτων διοίκησης ποιότητας. Θα διδαχθούν εργαλεία και τεχνικές ελέγχου ποιότητας καθώς και τεχνικές οργάνωσης, σχεδιασμού και διοίκησης για την εφαρμογή πρωτοκόλλων ποιότητας.

 

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το μάθημα έχει ως απώτερο σκοπό να δώσει στον φοιτητή/φοιτήτρια εκείνα τα εργαλεία ώστε να είναι σε θέση να δώσει απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:

  • Πως μπορώ να προσδιορίζω και να αναγνωρίζω την ποιότητα και τις ποιοτικές διαδικασίες σε μία οικονομική μονάδα;
  • Πως μπορώ να σχεδιάσω μια διαδικασία με την χρήση πρωτοκόλλων ποιότητας;
  • Πως μπορώ να αξιολογήσω και να μετρήσω την ποιότητα στις διαδικασίες μίας οικονομικής μονάδας.
  • Πως πρέπει να διοικήσω για να εφαρμόσω τα πρωτοκόλλα ποιότητας μίας οικονομικής μονάδας.

Ενδεικτικό εγχειρίδιο

Oakland, J. S. (2001). Total organizational excellence: Achieving world-class performance. Routledge.

Oakland, J. S. (2014). Total quality management and operational excellence: text with cases. Routledge.

Travel Turne Tranzito