• Volos+Pentax+146
  • 1
  • Financial Technology
  • financial-life
  • financial-planning-audit-reporting
  • Investment-Finance-Banking
  • Emirates NBD 1
  • services
  • Percentage population living on less than 1 dollar day 2007-2008
  • economics
  • 29
  • Education-Studying-Position

Μάρκετινγκ -Διοικητικό Μάρκετινγκ (E)

Υπεύθυνη Μαθήματος: Επίκουρη Καθηγητρια Βικτωρία Μπέλλου

Περιγραφήτου μαθήματος

Το μάθημα του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ) αποσκοπεί στην παρουσίαση των αρχών, μεθοδολογιών και διαδικασιών του Διοικητικού Μάρκετινγκ στα πλαίσια του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Υιοθετείται μία πλήρης θεώρηση του μάρκετινγκ μέσα από ένα καινοτόμο πλαίσιο παρουσίασης του ως τέχνη και επιστήμη της δημιουργίας αξίας για τους πελάτες με αντάλλαγμα τη δέσμευση αξίας από αυτούς.

Εκπαιδευτικοί Στόχοι

Το μάθημα επιδιώκει να βοηθήσει τους φοιτητές/τις φοιτήτριες να αντιληφθούν το ρόλο και τη χρησιμότητα του ΜΚΤ και παράλληλα να τους εξοπλίσει με τις απαραίτητες γνώσεις για την εφαρμογή του στις σύγχρονες επιχειρήσεις.

Συγκεκριμένα, στοχεύει στο να:

  • Παρουσιαστούν οι κλασσικές αρχές, φιλοσοφία και τεχνικές ΜΚΤ
  • Εξοικειώσει με το Μίγμα ΜΚΤ
  • Συνδεθούν οι νέες τεχνολογίες, τα σύγχρονα συστήματα της Πληροφορικής και των εφαρμογών του Διαδικτύου και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν με το ΜΚΤ
  • Παράσχει τις βασικές γνώσεις για την κατάρτιση ενός ΜΚΤ Plan
  • Συμβάλλει στην εμπέδωση της ηθικής και κοινωνικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων

 

Εβδομαδιαία κατανομή ύλης

1η Διάλεξη: Εισαγωγή στη Διοικητική του ΜΚΤ. Ορισμός του ΜΚΤ και ΜΚΤ Plan

2η Διάλεξη: Το περιβάλλον ΜΚΤ & η διαδικασία ΜΚΤ

3η Διάλεξη: ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ. Ανάλυση του Περιβάλλοντος ΜΚΤ, Ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών και επιχειρήσεων, Έρευνα ΜΚΤ

4η Διάλεξη: Τμηματοποίηση αγοράς, Στόχευση αγοράς, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση

5η Διάλεξη: ΜΙΓΜΑ ΜΚΤ. Προϊοντική πολιτική, Προϊόντα, Υπηρεσίες και Μάρκες, Ανάπτυξη Νέου Προϊόντος και Στρατηγικές Κύκλου Ζωής Προϊόντων

6η Διάλεξη: ΜΙΓΜΑ ΜΚΤ. Τιμολογιακή πολιτική. Τι είναι η τιμή; Επιδρώντες παράγοντες τιμολόγησης, Στρατηγικές και μέθοδοι τιμολόγησης

7η Διάλεξη: ΜΙΓΜΑ ΜΚΤ. Πολιτική Διανομής, Δίαυλοι / κανάλια ΜΚΤ, παροχή αξίας πελατών, Φυσική διανομή, Logistics, SupplyChainManagement

8η Διάλεξη: ΜΙΓΜΑ ΜΚΤ. Επικοινωνιακή πολιτική, Διαφήμιση, Δημόσιες Σχέσεις, Προσωπική πώληση, Προώθηση πωλήσεων

9η Διάλεξη: Διαδικτυακό ΜΚΤ, online/mobile ΜΚΤ. Το Παρόν και το Μέλλον

10η Διάλεξη: Πεδία εφαρμογών ΜΚΤ, Greenmarketing, Κοινωνικά Δίκτυα

11η Διάλεξη: Μάρκετινγκ και διεθνής πραγματικότητα

12η Διάλεξη: Παρουσιάσεις ομαδικών εργασιών

13η Διάλεξη: Παρουσιάσεις ομαδικών εργασιών

Προτεινόμενα συγγράμματα

Π. Μάλλιαρης, Εισαγωγή στο μάρκετινγκ, Δ’ έκδοση, εκδόσεις Αθ. Σταμούλη, Πειραιάς 2012.

Perreault, W., Cannon, J., andMcCarthy, E.J. (2012) Βασικές Αρχές Marketing: Μια Στρατηγική Προσέγγιση, εκδόσεις Πασχαλίδη

Armstrong, G and Kotler P. (2009), Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Επίκεντρο, 9η έκδοση, Επιμέλεια Ελληνικής έκδοσης Μάρω Βλαχοπούλου

Kotler, P. andKeller, K.L. (2006) Μάρκετινγκ Μανατζμεντ, 12η Αμερικανική έκδοση, Κλειδάριθμος

Βλαχοπούλου, Μ. , Δημητριάδης, Σ. (2013). Ηλεκτρονικό Επιχειρείν & Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Rosili., Αθήνα

Travel Turne Tranzito